Τετάρτη 13 Απριλίου 2016

~Lydia's Jewels -Χειροποίητα κοσμήματα για όλους~






Την παρακολουθούσα στα social media αρκετό καιρό πριν πάρω την απόφαση να της στείλω. -Με λες και stalker- . Έβλεπα και παρακολουθούσα τη δουλειά της και μου άρεσε πολύ το αποτέλεσμα που έβγαζε στα κοσμήματα της.Οπότε πήρα την απόφαση να της στείλω για κάποιου είδους συνεργασία.(έτρεξε και ένας διαγωνισμός σε συνεργασία με τη Λυδία).

Σας έχω ξαναπεί γενικά πως είμαι τρελή με την ευγένεια και έμεσα την απαιτώ και στους γύρω μου είτε είναι ξένοι είτε είναι γνωστοί. Η ευγένεια της με έκανε να νιώσω αμέσως πολύ άνετα. Τα έχει όλα τόσο οργανωμένα που την ίδια κι όλας στιγμή σου φεύγει κάθε άγχος που μπορείς να είχες. Είχα άγχος γιατί το blog μου είναι καινούργιο και είναι φυσιολογικό να μην έχω την άνεση σε αυτά τα θέματα! 

Τα κοσμήματα της είναι τελείως στο δικό μου γούστο χωρίς πολλές υπερβολές και αντιγραφές. Επίσης μεγάλο συν είναι πως δεν έχει standar κάποια έτοιμα κομμάτια που αυτά και μόνο πουλάει αλλά σου δίνει μια ιδέα ενός κοσμήματος και ανάλογα το προσωπικό σου γούστο , γίνονται και οι ανάλογες διαφοροποιήσεις.

Για να μην τα πολυλογώ διάλεξα ένα βραχιόλι το οποίο το φοράω συνέχεια απο τον Μάρτη που μου το έστειλε.Είναι αυτό.

Το μαύρο το διάλεξα εγώ και τον Μάρτη χωρίς να το ξέρω μου τον είχε στείλει δώρο! Είναι με διαφορά ο πιο κομψός Μάρτης που έχω φορέσει. Τα κοπλιμέντα που παίρνω είναι πολλά και αμέσως επικοινωνώ μαζί της για να της το μεταφέρω. Πλέον ακόμα και που δεν έχουμε ειδωθεί ποτέ μιλάμε σαν φίλες σε καθημερινή βάση!

Πήρα την απόφαση στο σημερινό μου ποστ να σου δείξω μερικά από τα κοσμήματά της που μου κέντρισαν το ενδιαφέρον και αξίζει να τα μάθεις , πίστεψε με! Δεν είναι μόνο το σχέδιο ούτε η καλαισθησία. Είναι το μεράκι και ότι είναι χειροποίητο στη πιο καλή τιμή που μπορέις να βρεις. Γιατί ας μη γελιόμαστε παίζει σημαντικό ρόλο στις μέρες μας. Τα μέχρι τώρα αγαπημένα μου σχέδια είναι:






Ελπίζω να σου άρεσαν όσο εμένα!Και ελπίζω τώρα να καταλαβαίνεις προς τι τα τόσο καλά λόγια! Κορίτσια μου μην ξεχνάμε το καλό πρέπει να το φωνάζουμε να μην κοιτάμε όλοι την δική μας ζωή και την δική μας καλοπέραση! Στις μέρες μας πρέπει να συγχαίρουμε τα άτομα που βγάζουν το ταλέντο τους προς τα έξω. Δείτε την δουλειά της και αν σας φέρει ο δρόμος για αγορά να μου στείλετε φωτογραφία να το δω. 
 Την Λυδία μπορείς να τη βρείς: 
Facebook page: Lydia's Jewels
Instagram page:Lydia's Jewels

3 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία παρουσίαση και χαριτωμένα σχέδια! Αυτά με τις άγκυρες και γενικά το nautical style είναι από τα πολύ αγαπημένα μου! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα μαύρα με το χρυσό κ τα φιογκακια ειναι εκπληκτικά!!! Ωραιο ποστ! Φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πείτε μου τη γνώμη σας

 

Beautyisallaround6 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang