Δευτέρα 29 Φεβρουαρίου 2016

GLOV~ Handy way to remove daily makeup only with water~

Σήμερα σου παρουσιάζω το GLOV. Θα μου πεις τώρα τι είναι αυτό? Και είμαι σίγουρη πως και όταν σου εξηγήσω θα αμφιβάλλεις για αυτό που σου παρουσίασα. Έγω όμως είμαι εδώ για να σου αποδείξω από προσωπική χρήση πως με αυτό το προιόν και νερό.. ΝΑΙ μόνο με νερό και  τίποτα άλλο θα αφαιρείς το μακιγιάζ σου.

Παρακολουθώ καιρό στα social media αυτήν την καινούργια μόδα να το πω? Και απορούσα πως γίνεται αυτό.Η ερώτηση μου? "και τι διαφορά θα είχε αν το έκανα με μια απλή πετσέτα ή πανάκι?"Την απάντηση μου την έδωσα μόνη μου. Το glov είναι ένας τρόπος ντεμακιγιάζ μόνο με νερό.Αλλά δεν είναι ένα απλό γάντι που θυμίζει πετσέτα. Έχει μαγνητικές μικροινες που βοηθούν τον απόλυτο καθαρισμό του προσώπου σου.
 Είναι πολύ εύκολο στην χρήση καθώς το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να το βρέξεις και να τρίψεις το πρόσωπο σου ,σαν όταν ξεβάφεσαι με τον κλασικό τρόπο. Και όμως αφαιρεί το μακιγιάζ απίστευτα καλά λόγω μικροινών. Είναι πολύ απαλό ύφασμα και δεν σε ερεθίζει.Το μόνο που έχεις να κάνεις μετά είναι να ξεπλύνεις το glov με ένα σαπούνι-μπάρα .Εγώ προτιμώ παιδικά σαπουνάκια που είναι ότι καλύτερο για αποστείρωση και καθαριότητα χωρίς πολλά χημικά.
Ένα άλλο μεγάλο θετικό είναι πως είναι υποαλλεργικό και είναι για όλα τα είδη δέρματος.Πιστεύω στα ταξίδια θα μου λύσει τα χέρια. Με το ξέβγαλμα δεν αφήνει ούτε υπολλείματα ούτε βρωμιά ούτε κιτρινίλες.Εγώ προσωπικά το καθαρίζω και το αφήνω στο καλοριφέρ ώστε να παίρνει αέρα και απο πάνω και από κάτω.Δεν χάνει την μαλακή αίσθηση μετά από το πλύσιμο. Και σου λέω αλήθεια. Με την ίδια έκπληξη το έζησα και εγώ. άσε που κρατάει για 3 μήνες. Μυρίζομαι οικονομία. Μυρίζομαι επένδυση σε αυτό το συνολάκι που έχεις βάλει καιρό στο μάτι. Σε προκαλώ να μου αποδείξεις πως είμαι λάθος για αυτό το προιόν.
Τέλος η απόδειξη πως βρωμίζει μετά από τουλάχιστον 10 χρήσεις που το έχω κάνει.
Το απλώνω στο καλοριφέρ κάπως έτσι, πιάνοντάς το από το χερουλάκι του.

Το προσωπικό μου θετικό σε αυτό το προιόν είναι πως από τότε που μου το έστειλε η εταιρεία δεν έχει περάσει μέρα που να μην ξεβαφτώ.

Μπορείς να βρεις την εταιρεία εδώ: Facebook:https://www.facebook.com/glov.gr/?fref=ts




8 σχόλια:

  1. Πολύ ενδιαφέρον άρθρο!!

    http://mariannascorner.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φαίνεται ενδιαφέρον προϊόν. Μετά από τρεις μήνες πρέπει να το αλλάξεις?

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nαι συνιστάτε να το αλλάζεις. Θα δω μέχρι τότε την κατάσταση του και ίσως επικοινωνήσω με την εταιρεία για να μάθω.

      Διαγραφή
  3. Δεν αντέχω να βλέπω άλλα review για αυτό το προιόν! Ζηλεύω και το θέλω εδώ και τώρα! Το παρουσίασες τέλεια! Να σου πω, παραγγελίες μπορείς να κάνεις από το facebook τους;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εγω επικοινώνησα μαζί τους μέσω του email τους .Μπήκα στο glov.gr και βρήκα τα στοιχεία επικοινωνίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πείτε μου τη γνώμη σας

 

Beautyisallaround6 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang