Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2015

Τεχνολογία και παιδί.! - Technology and kids

Για μένα είναι τραγικό ,που ενώ δεν έχω ακόμη παιδί, είμαι σε θέση να αγανακτώ με αυτό που βλέπω τριγύρω μου. Το κινητό , το λάπτοπ , τα jadgets έχουν γίνει προέκταση του χεριού πολλών παιδιών από την βρεφική κι όλας ηλικία.
Εγώ τουλάχιστον έζησα την εποχή που οι γονείς μου μου πήρα κινητό στην Τρίτη Γυμνασίου. Πάντα ένιωθα ενόχληση όταν έβλεπα μικρό παιδί να χειρίζεται αυτά τα μαραφέτια πιο καλά και από εμένα που είμαι πολύ νέα ακόμη.
Εντάξει δεν κατακρίνω εμάς. Εμείς έχουμε συνείδηση θέλω να πιστεύω των πράξεων μας και είναι δικό μας πρόβλημα το πόσο καθόμαστε σε αυτά τα μαραφέτια ,επαναλαμβάνω.
Όχι όμως το μικρό παιδάκι ρε γαμώτο. Σε αυτό φταίνε οι γονείς που πέφτουν στην παγίδα και τους αγοράζουν smartphone και το πράγμα γίνεται ανεξέλεκτο . Ο γονιός θα πει πως το αγόρασε για να το βρίσκει όταν είναι εκτός σπιτιού. Μαζί σου. Αλλά υπάρχουν χίλια δυο κινητά που το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να παίρνεις τηλέφωνο και να στέλνεις μήνυμα.
Δεν ξέρω για εσάς αλλά εμένα με χαλάει πολύ να βλέπω μικρά παιδιά να έχουν λογαριασμούς στο facebook , twitter , instagram. Μεγαλώνουν πριν την ώρα τους και ένας θεός ξέρει αν αυτό γίνεται με την συγκατάθεση των γονιών .
Τα παιδιά πάντα ζηλεύουν το ένα το άλλο και αν ένα έχει κινητό ή λογαριασμό σε κάποιο social media θέλουν να γίνουν μέλος της παρέας και να γίνουν "cool" αντί να είναι στην απ'έξω.
Λύση ξέρω πως πλέον είναι δύσκολο να βρεθεί. Εγώ προσωπικά προτιμώ όταν περνάω χρόνο με παιδιά να τους κάνω να ασχολούνται με πράγματα που δεν απαιτούν ηλεκτρονικά μηχανήματα.
Ελπίζω μετά από χρόνια να το τηρήσω και στα δικά μου παιδιά και να μην με επηρρεάσει η καθημερινότητα. Δεν θα είμαι φυσικά αυστηρή (είναι κάτι που το θεωρώ λάθος). Για μένα όταν απαγορεύεις κάτι δια ροπάλου το μόνο που θα καταφέρεις είναι το παιδί να αντιδράσει και θα βρει τρόπο να το κάνει.
Το ζήτημα θέλει έλεγχο, πολύ μεγάλο έλεγχο και μέτρο από τους γύρω.
Νιώθω πολύ τυχερή που η ώρα μου περνούσε με αληθινές κούκλες και όχι εικόνες στον υπολογιστή που πρέπει να την μακιγιάρω. Βλέπουμε μπροστά στα μάτια μας πως η φαντασία των παιδιών χάνεται και δεν μπαίνουν στην διαδικασία να σκέφτονται.
Μήπως τελικά δεν σκεφτόμαστε και εμείς οι μεγάλοι?
Θα ήθελα πολύ να ακούσω την άποψη σας και τι προτείνετε

Nowadays, i see children spending a lot of time on the internet . They know to use cellp phones and laptops better than us. They don't have a normal life ,like we used to had as a child. The solution is very easy but hard to become.Choose to spend quality time with your children. For a while dont use either laptop or cell phone. Just books ,dolls , cars and balls.Put limits on your child and dont let him spend more than 1 hour on the internet everyday. Make them understand that the most important things in life are not where they think they are but they are in small things . Parents have to try for the best and not for the easiest solution.

4 σχόλια:

  1. Δυστυχώς έτσι είναι τα πράγματα και κάθε γενιά προς το χειρότερο θα πάει... Αν σκεφτείς και εμείς οι ίδιοι πόση αθωότητα στερηθηκαμε σε σχέση με τις εποχές που μεγάλωσαν οι γονείς μας...
    Τα παιδιά ζητάνε γιατί ακολουθούν πρότυπα και οι γονείς συμφωνούν για να μην τα στεναχωρησουν. Εδώ οι ίδιοι οι γονείς εκθέτουν τα παιδιά τους σε social media. Χάσαμε την ουσία και ζούμε για το φαινεσθαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς έτσι τα είπες όλα με λίγα λόγια! Είναι ένα θέμα χωρίς διέξοδο

      Διαγραφή
  2. Wonderful post! We all need to turn off our phones and computers to spend the time with our loved ones!

    Tanya
    www.StripesNVibes.com
    BlogLovin

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πείτε μου τη γνώμη σας

 

Beautyisallaround6 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang