Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2015

Empties #1

Γεια σου κορίτσι!
Το σημερινό post είναι για προιόντα περιποίησης που τελείωσα αυτόν τον καιρό. Μπορώ να πω πως με στενοχώρια τα αποχωρίζομαι. Στο μέλλον όμως σίγουρα θα τα ξαναεπιλέξω.

Και θα μου πεις γιατί δεν πας να τα ξαναπάρεις αμέσως? Αν με ήξερες ,θα ήξερες πως ποτέ δεν χρησιμοποιώ σερί 2 φορές το ίδιο προιον σε μικρό διάστημα. Και ο λόγος είναι γιατί δεν θέλω το σώμα μου , το πρόσωπο μου, να συνηθίζει σε ένα προιόν . Γιατί μετά ούτως ή άλλως νιώθω πως μετά δεν δρα το προιον. -παραξενιές-


1.Gaia Shower gel
Αν εμένα η μυρωδιά των προιόντων περιποίησης δεν μου ανεβάζουν την διάθεση δεν υπάρχει και λόγος ύπαρξης. Ευτυχώς η μυρωδιά του με δικαίωσε. Στα θετικά βάλε επίσης ότι χρειάζεται μικρή ποσότητα προιόντος που κάνει καλό και στη τσέπη σου.!

2.Loreal Elvive Shampoo.
Να σας πω την αλήθεια αυτό το σαμπουάν ήταν αγορά της μητέρας μου και μου έκλεινε τ μάτι κάθε μέρα. Δεν μπορώ να πω πως έμεινα τρελά ικανοποιημένη.Βέβαια οι ανάγκες του δικού μου μαλλιού είναι πολλές. 

3.Apivita Καθαριστικό προσώπου και ματιών.
Εδώ τα λόγια μου δεν θα τα τσιγκουνευτώ , έτσι όπως και δεν τσιγγουνεύομαι τις 4 φορές που το έχω ξανααγοράσει. Ναι ξέρω έχω πει πως δεν χρησιμοποιώ ποτέ ένα προιόν σερί. Αυτό όμως είναι το κάτι άλλο. Είναι ο λόγος που τα σπυράκια μου ακόμα και τις δύσκολες μέρες δεν εμφανίζονται. Που έχω δει τους πόρους μου να μειόνονται .Μυρίζει υπέροχα. Να πω κι άλλα?

4.Wella Elements hair mask.
Εδώ πάνω σου δείχνω όλη τη πράσινη σειρά που την έχω χρησιμοποιήσει απλά σε αυτά τα empties είχε ξεμείνει η μπλε συσκευασία που είχα πάρει. Να ναι καλά οι μανούλες μας που δεν μας αφήνουν τίποτα σε ησυχία. Ο συνδυασμός των δύο πρώτων προιόντων με άφησε απόλυτα ευχαριστημένη. Το κατατάσσω αμέσως μετά την σειρά της Pantene που δηλώνω αιώνια φαν . Αν κάνεις μια μικρή έρευνα αγοράς βρίσκεις τα συγκεκριμένα προιοντα ακόμα και με -5 eurw.

5.Κορρες Αφρόλουτρο Πράσινο Τσάι
Άλλη μια έξυπνη αγορά που πραγματοποίησα .Δεν υπάρχουν λόγια για αυτά τα προιόντα. Συμφέρουν ακόμα πιο πολύ όταν βρίσκονται σε προσφορά. Λίγη ποσότητα και κάνει τον υπερκαθαρισμό που χρειάζεται το σώμα σου

6.Tzimas Κρέμα Απολέπισης
Είναι αυτό το μικρό κουτάκι που βλέπεις στη πρώτη φωτογραφία. Οι κόκκοι του είναι τόσο καλοί που δεν διαλύονται αμέσως και μπορείς για όσο θες να κάνεις απολέπιση βαθιά κι όλας στο πρόσωπο σου. Είναι ελληνική εταιρεία (από τη Θεσσαλονίκη) και οι τιμές είναι πολύ προσιτές. 

Αν έφτασες μέχρι εδώ ευχαριστώ για το χρόνο σου . Αν έχεις δοκιμάσει κάποιο από αυτά θα ήθελα τη γνώμη σου. Περιμένω και τις προτάσεις σου για κάποιο προιον που αξίζει να αγοράσω ώστε να κάνω μια γρήγορη επιδρομή στα hondos center.
Φιλιά πολλά.!




7 σχόλια:

  1. Το καθαριστικό της apivita δεν μυρίζει σαν φρουτόκρεμα???
    Είναι απο τα καλύτερα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μυρίζει όντως σαν φρουτόκρεμα δεν το είχα συνδυάσει έτσι. Αλλά είμαι εμμονική με αυτό το προιόν. Νιώθω το δέρμα μου πιο μαλακό από ποτε

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία τα empties σου! Θέλω πολύ να δοκίμασω προϊόντα Γαία! Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ!
    Εντομεταξυ μπερδεύτηκε λίγο...το προηγούμενο blog τι έγινε κ αλλαξεις? Σήμερα το ανακάλυψα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσα έχω χρησιμοποιήσει από Gaia ήταν πολύ καλά και εγώ στην αρχή τα είχα δει από άλλες blogger. To άλλο το site δεν με διευκόλυνε τόσο και είδα πως αυτό είναι πιο εύχρηστο οπότε τόλμησα την αλλαγή.

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραία τα empties σου! Τι έγινε με το άλλο blog? Σήμερα το πήρα χαμπαρι αυτό στο blogger!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφο post, κι εγώ τελείωσα πριν λίγε μέρες το αφρόλουτρο της Gaia, πραγματικά απίστευτο άρωμα!

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι και σε συνδυασμό με την κρέμα σώματος η μυρωδιά πάει σε άλλο επίπεδο. φιλακια

      Διαγραφή

Πείτε μου τη γνώμη σας

 

Beautyisallaround6 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang