Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2015

Ότι αξίζει πονάει και είναι.... γυμναστήριο!!

Ξέρω πολύ καλά πως με την λέξη γυμναστήριο ήδη κουραστήκατε ! Για αυτό είμαι εγώ εδώ. Γιατί για να χάσεις τα περιττά κιλάκια δεν χρειάζεσαι ούτε γυμναστήρια ούτε να ξοδεύεις άσκοπα λεφτά σε προγράμματα. Μπορείς και από το σπίτι σου.Απλά το μόνο κακό σε αυτό είναι πως δεν έχεις κάποιον να σε πιέζει και να σε επιτηρεί.
Για αυτό το λόγο , ξεκίνα να γράφεις ημερολόγιο ,ξεκινώντας με το πόσα κιλά είσαι και μετά τα κιλά-στόχο που θες να φτάσεις. Κάθε 10 μέρες θα ζυγίζεσαι και γράφεις την εξέλιξη σου και θα σου φανεί πολύ χρήσιμο για τυχόν λάθη και ατασταλίες που έκανες .. -ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ- :)
Η καλύτερη ώρα για να γυμναστεί κανείς είναι ανδιαμφισβήτητα το πρωί. Μόλις ξυπνάς λοιπόν και πριν φας πρωινό βάλε την αγαπημένη σου μουσική -η οποία ελπίζω να σε κάνει να κουνηθείς- και απλά χόρεψε. Ελπίζω να είσαι από τους τύπους που με το που ξυπνάς είσαι μες στην ενέργεια -κακά τα ψέμματα αυτό μας προσφέρει ο ύπνος- , οπότε μην σου φαίνεται κουλό. 4 λεπτά διαρκεί το τραγούδι? 4 λεπτά θα χορεύεις ασταμάτητα. Χωρίς να το καταλάβεις θα έχεις κάνει ήδη προθέρμανση.
Επειδή είμαι φοιτήτρια και δεν έχω χρόνο -έχω αλλά είμαι φοιτήτρια αυτό τα λέει όλα,μην μ φέρνετε αντιρρήσεις- έχω γεμίσει δυο πλαστικά μπουκάλια με άμμο (μπορείς και με νερό) και κάνε βαράκια για 5 λεπτά στο κάθε χέρι. Δεν θα σου πάρει πολύ.
Λογικά μετά θα έχεις κάποια δουλειά. Σου προτείνω να ξεχάσεις ασανσέρ και λεωφορεία. Για πάντα θα σου πρότεινα αλλά ας μην γίνω καταπιεστική. Περπάτα όσο μπορείς θα εκπλαγείς με το πόσο το περπάτημα σε βοηθάει να χάσεις κιλά και να σφίξεις. Τώρα θα μου πεις μένω σε μονοκατοικία δεν έχω σκαλιά. Βρες ένα σκαλοπάτι , ένα καφάσι βρε αδερφέ και ανεβοκατέβαινε το για 15 λεπτάκια. Τι είναι 15 λεπτά μπροστά στις 24 ώρες που διαθέτουμε.
Φυσικά δεν ζω σε ένα κουτί και ξέρω πως των περισσότερων η ζωή είναι σε ένα γραφείο δουλεύοντας και δεν είναι για αυτούς εύκολο να γυμνάζονται.Μπορείς απλά να κάνεις μια ασκησούλα για τα μπράτσα για 10 λεπτά Από το τίποτα όμως καλή και η Παναγιώτενα. -γεια σου Παναγιώτενα- .
Είπαμε πως είναι λίγο δύσκολο να μην έχεις κάποιον να σε βάζει σε πρόγραμμα και εξαρτάται αποκλειστικά από εσένα τι θα κάνεις οπότε καλό είναι να έχεις βάλει μια φίλη σου η οποία είναι καλή στο να είναι συνεπής και στο να σε πιέζει , να πηγαίνετε για χαλαρό τρέξιμο ή για γρήγορο περπάτημα τα Σαββατοκύριακα.
ΤΟ κόλπο όμως που θα σε κάνει να χάσεις τα κιλά-στόχο είναι ΕΝΑ: κάνε εικόνα, είσαι στα μαγαζιά και σταμπάρεις το πιο τέλειο παντελόνι-τζιν που έχεις δει. Δοκιμάζεις το νούμερο σου , σου ταιριάζει απόλυτα. Πας λοιπόν στο ταμείο να πληρώσεις το 40 νούμερο τζιν σου (πχ).Έλα που δεν θα πάρεις αυτό το νούμερο αλλά τουλάχιστον το αμέσως μικρότερο που δεν σου κουμπώνει. -σε αυτήν την περίπτωση μας συμφέρει να είναι λίγο ακριβούτσικο το ρούχο για να έχουμε περισσότερο κίνητρο-. Το παντελόνι δεν θα το ευχαριστηθείς αμέσως αλλά πίστεψε με η ευχαρίστηση που θα έχεις όταν τελικά καταφέρεις να μπεις σε άλλο νούμερο θα είναι χίλιες φορές καλύτερη.
Αυτό ήταν το σημερινό post. Ελπίζω να σας άρεσε . Οτιδήποτε θέλετε να μου το πείτε ή εδώ ή στο instagram για να καλυτερεύω. Αν φτάσατε μέχρι το τέλος ευχαριστώ και θα τα πούμε στο επόμενο post.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μου τη γνώμη σας

 

Beautyisallaround6 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang